Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303387
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХУАН Инда-
dc.date.accessioned2023-10-13T21:19:42Z-
dc.date.available2023-10-13T21:19:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/303387-
dc.description.abstractЦель исследования – выявить характерные особенности межкультурной коммуникации китайских брендов на международных рынках и перспективные направления ее активизации.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherМинск : БГУru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.titleКОММУНИКАЦИЯ КИТАЙСКИХ БРЕДОВ НА МЕЖДУНАРОДНЫХ РЫНКАХ : аннотация (реферат) магистерской работы / Хуан Инда ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Конев Е. Ф.ru
dc.typeannotationru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
dc.description.alternativeThe aim of the study is to identify the characteristic features of intercultural communication of Chinese brands in international markets and promising areas of its activation.ru
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хуан Инда.pdf154,59 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.