Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303384
Title: ПОЗИЦИОНИРОВАНИЯ КИТАЙСКИХ ТОВАРОВ И УСЛУГ НА МЕЖДУНАРОДНЫХ РЫНКАХ: МЕДИЙНЫЙ АСПЕКТ : аннотация (реферат) магистерской работы / Фэн Сэнь ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Фрольцова Н. Т.
Authors: ФЭН Сэнь
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель исследования – провести анализ стратегий позиционирования китайских организаций на белорусском рынке.
Abstract (in another language): The aim of the study is to analyze the positioning strategies of Chinese organizations in the Belarusian market.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303384
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фэн Сэнь.pdf150,89 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.