Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303317
Title: ПРОДВИЖЕНИЕ ТРАДИЦИОННЫХ НАЦИОНАЛЬНЫХ ЦЕННОСТЕЙ В СОЦИАЛЬНОЙ РЕКЛАМЕ БЕЛАРУСИ И КИТАЯ: СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ : аннотация (реферат) магистерской работы / Мо Босяо ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Лебедева Е. В.
Authors: МО Босяо
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель работы – провести сравнительный анализ продвижения традиционных национальных ценностей в социальной рекламе Беларуси и Китая.
Abstract (in another language): The aim of the work is to conduct a comparative analysis of the promotion of traditional national values in social advertising of Belarus and China.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303317
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мо Босяо.pdf136 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.