Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303313
Title: СТРАТЕГИИ ПРОДВИЖЕНИЯ ВЕДУЩИХ МИРОВЫХ БРЕНДОВ ОДЕЖДЫ В БЕЛОРУССКОМ МЕДИАПРОСТРАНСТВЕ : аннотация (реферат) магистерской работы / Лю Минцзюнь ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Никифоров О. В.
Authors: ЛЮ Минцзюнь
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Целью исследования является анализ коммуникативных стратегий продвижения ведущих мировых брендов одежды в белорусском медиапространстве.
Abstract (in another language): The aim of the study is to analyze communication strategies for promoting the world's leading clothing brands in the Belarusian media space.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303313
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лю Минцзюнь.pdf189,31 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.