Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303300
Title: ИНТЕГРИРОВАННЫЕ КОММУНИКАЦИИ КИТАЙСКИХ БРЕНДОВ В НОВЫХ МЕДИА : аннотация (реферат) магистерской работы / Ван Сяосюй ; БГУ, факультет журналистики, кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью ; науч. рук. Еловая Е. М.
Authors: ВАН Сяосюй
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель исследования – анализ процесса формирования интегрированных коммуникаций китайских брендов в новых медиа и выработка на этой основе рекомендаций по их совершенствованию.
Abstract (in another language): The aim of the study is to review and systematize the theoretical provisions and, on this basis, develop recommendations for the formation of an integrated communications system for Chinese brands in new media.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303300
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ван Сяосюй.pdf142,92 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.