Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303169
Title: Особенности реализации стратегии развития автомобильного бренда «Geely» на рынке Республики Беларусь
Other Titles: Features of the implementation of the development strategy of the Geely automobile brand in the market of the Republic of Belarus / Li Xiaoxu
Authors: Ли Сяосюй
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1 марта 2023 г. В. 2 ч. Ч. 2 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 195-198.
Abstract: В работе рассмотрены особенности реализации стратегии развития автомобильного бренда «Geely». В статье проанализированы объемы продаж на белорусском авторынке в 2022 г., выявлены основные составляющие стратегии развития бренда «Geely» при реализации продукции в Республике Беларусь, охарактеризованы основные направления управления позитивным имиджем бренда «Geely» в средствах массмедиа на современном этапе
Abstract (in another language): The paper considers the features of the implementation of the strategy for the development of the automotive brand «Geely». The article analyzes sales volumes in the Belarusian car market in 2022, identifies the main components of the development strategy for the Geely brand when selling products in the Republic of Belarus, and describes the main directions for managing the positive image of the Geely brand in the media at the present stage
Description: Раздел 4. Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303169
ISBN: 978-985-881-468-7
978-985-881-469-4 (ч. 2)
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
195-198.pdf221,04 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.