Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303011
Title: Анализ уровня удовлетворенности и лояльности клиента
Other Titles: Analysis of client level of satisfaction and loyalty / E. G. Churlei
Authors: Чурлей, Э. Г.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1 марта 2023 г. В. 2 ч. Ч. 1 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 170-173.
Abstract: Скорость изменения факторов окружающей среды, а также изменения, происходящие в конкурентном поле, вынуждают компании заниматься поиском способов оценки уровня удовлетворённости и лояльности. Современные подходы подразумевают внедрение системного подхода в данном вопросе, ориентируя игроков рынка на комплексность и системность в исследованиях и анализе
Abstract (in another language): The rate of change in environmental factors, as well as changes in the competitive field, are forcing companies to look for ways to assess the level of satisfaction and loyalty. Modern approaches imply the introduction of a systematic approach to this issue, focusing market players on the complexity and consistency in research and analysis
Description: Раздел 2. Аналитическая экономика и прогнозирование
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/303011
ISBN: 978-985-881-468-7
978-985-881-461-8 (ч. 1)
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
170-173.pdf283,81 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.