Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/302698
Title: Включение ESG-концепции управления в ДНК бренда
Other Titles: ESG-management concept including in the brand DNA / A. Pakhomava, K. Meliuk, A. Yerafeyeva
Authors: Пахомова, А. Е.
Мелюк, К. И.
Ерофеева, О. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Биоэкономика – экономика будущего : материалы I Междунар. науч. студен. конф., Минск, 29 нояб. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 133-137.
Abstract: Рассмотрены основные характеристики ДНК бренда и влияние ESG-концепции на его формирование и восприятие бренда потребителями. Представлены результаты авторского исследования по оценке восприятия ДНК бренда и значимости использования ESG-принципов в управлении компанией для потребителей при выборе ее продуктов
Abstract (in another language): Examined brand DNA core traits, and ESG concepts impact on brand DNA formation and consumers’ brand perception. Represented article research results on estimation of brand DNA perception and the significance of influence of ESG principles use in Management on customers’ choice of company’s products
Description: Раздел 1. Биоэкономика как фактор регионального развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/302698
ISBN: 978-985-881-492-2
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Биоэкономика – экономика будущего

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
133-137.pdf374,29 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.