Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/301841
Title: Метод полного физического реагирования (TPR) в обучении детей
Other Titles: Total physical response (TPR) method in teaching children / D.A. Kryvasheeva, O.S. Goncharenko
Authors: Кривошеева, Д. А.
Гончаренко, О. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы VII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 16–17 марта 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; науч. ред. А. О. Долгова ; редкол.: О. А. Воробьева (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 310-314.
Abstract: Обучение детей английскому должно быть интересным, приятным, и понятным и для этого необходимы соответствующие методы обучения. Одним из альтернативных методов, который можно применять в классе, является Total Physical Response (TPR). В статье описывается, как с помощью TPR метода можно расширить словарный запас английского языка у детей
Abstract (in another language): Teaching English to children should be interesting, enjoyable, and understandable. In doing so, there should be appropriate methods. One of the alternative methods that can be used in the classroom is the method of Total Physical Response. The article describes how Total Physical Response (TPR) method can improve English vocabulary achievement in children
Description: Раздел 5. Первые шаги в науке = Section 5. The first steps in science
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/301841
ISBN: 978-985-881-462-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
310-314.pdf451,6 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.