Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300699
Title: Neuromarketing in the clothing industry
Other Titles: Нейромаркетинг в швейной промышленности / Сяоцянь Сунь
Authors: Sun Xiaoqian
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : междунар. науч.-практ. конф., Минск, 6–7 апр. 2023 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2023. – С. 411-413.
Abstract: The clothing industry is an industry that visualizes and symbolizes the human body. When there is a problem with the human nerve information system, the clothing industry will be affected, manifested as a decline in product quality, unreasonable product design, and blurred brand image. Neuromarketing refers to the use of neurobiological research results and theories to study the relationship between neural information and clothing industry marketing, and to manage clothing industry marketing activities. In addition to traditional marketing methods, research on the neuroscience theory and technology in the marketing activities of the clothing industry provides a strong scientific basis and technical support for the development of the clothing industry
Abstract (in another language): Швейная промышленность – это отрасль, которая визуализирует и символизирует человеческое тело. Когда возникает проблема с информационной системой человеческого нерва, это затрагивает швейную промышленность, что проявляется в снижении качества продукции, неразумном дизайне продукции и размытом имидже бренда. Нейромаркетинг относится к использованию результатов нейробиологических исследований и теорий для изучения взаимосвязи между нейронной информацией и маркетингом в швейной промышленности, а также для управления маркетинговой деятельностью в швейной промышленности. В дополнение к традиционным методам маркетинга, исследования теории и технологии нейронауки в маркетинговой деятельности швейной промышленности обеспечивают прочную научную базу и техническую поддержку развития швейной промышленности
Description: 4. Маркетинг-пульс 2023
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300699
ISBN: 978-985-7214-74-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
411-413.pdf288,25 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.