Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/300654
Title: | Китайско-белорусский индустриальный парк «Великий камень» как преференциальный режим инвестирования |
Other Titles: | Chinese-Belarusian industrial park «Great Stone» as a preferential investment mode / Lin Yunlong |
Authors: | Линь Юньлун |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Минск : Институт бизнеса БГУ |
Citation: | Бизнес. Образование. Экономика : междунар. науч.-практ. конф., Минск, 6–7 апр. 2023 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2023. – С. 226-229. |
Abstract: | Описан Китайско-Белорусский индустриальный парк «Великий камень», подчеркнута важность стимулирования инвестиционной активности китайского бизнеса в Республике Беларусь. Раскрыто понятие « преференциальный режим инвестирования », проведена типология преференциальных режимов инвестирования в Республике Беларусь, описаны меры по продвижению индустриального парка как площадки для инвестирования |
Abstract (in another language): | The Chinese-Belarusian Industrial Park «Great Stone» is described. The importance of stimulating the investment activity of Chinese business in the Republic of Belarus was emphasized. The concept of «preferential investment regime» is disclosed. The typology of preferential investment modes in the Republic of Belarus has been carried out. Measures to promote the industrial park as a platform for investment are proposed |
Description: | 2. Менеджмент в XXI в. Новые вызовы и тенденции развития |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/300654 |
ISBN: | 978-985-7214-74-7 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2023. Бизнес. Образование. Экономика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
226-229.pdf | 274,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.