Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/300497
Title: | Фарміраванне прафесійных кампетэнцый y будучых фізікаў праз калёквіум адкрытага тыпу |
Authors: | Магонь, Н. С. Рушнова, І. І. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Минск : РИВШ |
Citation: | «Вышэйшая школа» : навукова-метадычны і публіцыстычны часопіс. – 2023. – № 1. – С. 11-15. |
Abstract: | У артыкуле разглядаецца такая эфектыўная форма актывізацыі адукацыйна-практычнай дзейнасці студэнтаў, як калёквіум адкрытага тыпу (КАТ). Распрацаваныя ў межах КАТ варыянты заданняў прапануюцца малым групам студэнтаў, якія рыхтуюць і прадстаўляюць даклад з атрыманым візуалізаваным рашэннем. Аналіз эфектыўнасці КАТ пры вывучэнні студэнтамі аналітычнай геаметрыі і лінейнай алгебры паказаў, што такі метад кантролю ведаў спрыяе фарміраванню прафесійных кампетэнцый: развівае звычкі пошуку навуковай інфармацыі, удасканальвае мастацтва красамоўства, актывізуе работу студэнтаў у камандзе, развівае крэатыўнасць. Акрамя гэтага, дадзеная форма кантролю бягучай паспяховасці з’яўляецца не толькі прадуктыўнай для саманавучання студэнтаў, але і спрыяе развіццю і паглыбленню міждысцыплінарных сувязей. |
Abstract (in another language): | An effective form of educational and practical activities intensification of students – an open-type colloquium (OTC) was considered in the paper. The developed within OTC variants of tasks are offered to the formed small groups of students who present a report with received visualized solution. An analysis of the effectiveness of OTC while students’ studying analytical geometry and linear algebra showed that this method of knowledge control contributes to the formation of professional competences: develops the skills of searching for scientific information, improves oratory, activates students’ teamwork, and develops creativity. Besides, an investigation among students showed that this form of monitoring current progress is productive not only for students’ self-study, but also contributes to the development and deepening of interdisciplinary connections. |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/300497 |
ISSN: | 2076-4383 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2023, №1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Магонь_ВШ_2023-1-011-015.pdf | 995,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.