Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300497
Заглавие документа: Фарміраванне прафесійных кампетэнцый y будучых фізікаў праз калёквіум адкрытага тыпу
Авторы: Магонь, Н. С.
Рушнова, І. І.
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Дата публикации: 2023
Издатель: Минск : РИВШ
Библиографическое описание источника: «Вышэйшая школа» : навукова-метадычны і публіцыстычны часопіс. – 2023. – № 1. – С. 11-15.
Аннотация: У артыкуле разглядаецца такая эфектыўная форма актывізацыі адукацыйна-практычнай дзейнасці студэнтаў, як калёквіум адкрытага тыпу (КАТ). Распрацаваныя ў межах КАТ варыянты заданняў прапануюцца малым групам студэнтаў, якія рыхтуюць і прадстаўляюць даклад з атрыманым візуалізаваным рашэннем. Аналіз эфектыўнасці КАТ пры вывучэнні студэнтамі аналітычнай геаметрыі і лінейнай алгебры паказаў, што такі метад кантролю ведаў спрыяе фарміраванню прафесійных кампетэнцый: развівае звычкі пошуку навуковай інфармацыі, удасканальвае мастацтва красамоўства, актывізуе работу студэнтаў у камандзе, развівае крэатыўнасць. Акрамя гэтага, дадзеная форма кантролю бягучай паспяховасці з’яўляецца не толькі прадуктыўнай для саманавучання студэнтаў, але і спрыяе развіццю і паглыбленню міждысцыплінарных сувязей.
Аннотация (на другом языке): An effective form of educational and practical activities intensification of students – an open-type colloquium (OTC) was considered in the paper. The developed within OTC variants of tasks are offered to the formed small groups of students who present a report with received visualized solution. An analysis of the effectiveness of OTC while students’ studying analytical geometry and linear algebra showed that this method of knowledge control contributes to the formation of professional competences: develops the skills of searching for scientific information, improves oratory, activates students’ teamwork, and develops creativity. Besides, an investigation among students showed that this form of monitoring current progress is productive not only for students’ self-study, but also contributes to the development and deepening of interdisciplinary connections.
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300497
ISSN: 2076-4383
Лицензия: info:eu-repo/semantics/openAccess
Располагается в коллекциях:2023, №1

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
Магонь_ВШ_2023-1-011-015.pdf995,43 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.