Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300126
Title: HR-брендинг в контексте теории поколений: аннотация магистерской диссертации / Ольга Викентьевна Назарова; БГУ; факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Пинчук Игорь Викторович
Other Titles: HR-брэндынг ў кантэксце тэорыі пакалення: анатацыя магістарскай дысертацыі / Вольга Вiкенцьеуна Назарава; БДУ ; факультэт філасофіі і сацыяльных навук, кафедра сацыяльнай камунікацыі; навук. рук. Пiнчук Iгар Вiктаравiч
HR-Branding in the Context of the Generational Theory : abstract of master’s thesis / Olga V. Nazarova ; BSU ; Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; scientific advisor: Igor V. Pinchuk
Authors: Назарова, Ольга Викентьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Комплексные проблемы общественных наук
Issue Date: 30-Jun-2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель магистерской диссертации: рассмотреть HR-брендинг в контексте теории поколений с фокусом на отечественный рынок.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300126
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nazarova OV ffsn an ru.pdf271,95 kBAdobe PDFView/Open
Nazarova OV ffsn an by.pdf276,81 kBAdobe PDFView/Open
Nazarova OV ffsn an eng.pdf112,17 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.