Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/299853
Заглавие документа: Специфика реализации проблемной технологии в обучении русскому языку как иностранному
Другое заглавие: Спецыфіка рэалізацыі праблемнай тэхналогіі ў навучанні рускай мове як замежнай / Ю. А. Гукава
Авторы: Гукова, Ю. А.
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Дата публикации: 2023
Издатель: Мінск : БДУ
Библиографическое описание источника: Мова і літаратура ў ХХІ стагоддзі: актуальныя аспекты даследавання : матэрыялы VIІ Рэсп. навук.-практ. канф. маладых вучоных, Мінск, 3 сак. 2023 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: В. У. Зуева (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2023. – С. 663-668.
Аннотация: В докладе приводится ряд положений проблемного обучения, значимых для преподавания иностранного языка. Отражаются характерные особенности реализации (применения) проблемной технологии в обучении иностранному языку, в частности русскому языку как иностранному: рассматриваются ключевые и выделяются дополнительные этапы реализации проблемной технологии, приводятся типы проблемных заданий на основе положений психологии мышления и формулировки проблемных заданий в качестве примера. Указывается в каком виде могут быть представлены элементы проблемного обучения в преподавании иностранных языков. Акцентируется внимание на невозможности полноценного применения данной технологии на начальном этапе обучения русскому языку как иностранному
Аннотация (на другом языке): У дакладзе прыводзіцца шэраг палажэнняў праблемнага навучання, значных для выкладання замежнай мовы. Адлюстроўваюцца характэрныя асаблівасці рэалізацыі (прымянення) праблемнай тэхналогіі ў навучанні замежнай мове, у прыватнасці рускай мове як замежнай: разглядаюцца ключавыя і вылучаюцца дадатковыя этапы рэалізацыі праблемнай тэхналогіі, прыводзяцца тыпы праблемных заданняў на аснове палажэнняў псіхалогіі мыслення і фармулёўкі праблемных заданняў у якасці прыкладу. Паказваецца ў якім выглядзе могуць быць прадстаўлены элементы праблемнага навучання ў выкладанні замежных моў. Акцэнтуецца ўвага на немагчымасці паўнавартаснага прымянення дадзенай тэхналогіі на пачатковым этапе навучання рускай мове як замежнай
Доп. сведения: Раздзел XI. Выкладанне рускай мовы як замежнай
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/299853
ISBN: 978-985-881-475-5
Лицензия: info:eu-repo/semantics/openAccess
Располагается в коллекциях:2023. Мова і літаратура ў ХХІ стагоддзі: актуальныя аспекты даследавання

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
663-668.pdf390,33 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.