Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/299650
Title: Проектное обучение на примере популяризации науки
Other Titles: Project training on the example of popularization of science / M. Nechaev, N. Beck, M. Taube
Authors: Нечаев, Михаил Геннадьевич
Бекк, Наталья Викторовна
Таубе, Марика Владимировна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Искусство. Искусствоведение
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования : материалы VII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 20–21 апр. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; науч. ред. Х. С. Гафаров; редкол.: Н. Ю. Фролова (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 24-28.
Abstract: В публикации рассматривается опыт взаимодействия проектного обучения в Новосибирском государственном университете архитектуры дизайна и искусств имени А. Д. Крячкова с примером одного из представленных кейсов от научной организации. Связь науки и дизайна позволяет обучающимся выполнить свой проект на реальной проблемной ситуации и взаимодействовать с заказчиком. На таких примерах студенты учатся работать с информацией, обратной связью, коммуникацией, высоким уровнем ответственности
Abstract (in another language): The publication examines the experience of interaction of project training at the Kryachkov Novosibirsk State University of Design and Arts Architecture with an example of one of the existing cases from a scientific organization. Communication in these projects allows students to practice on a real problem situation and interact with the customer. Using such examples, students learn to work with information, feedback, communication, a high level of responsibility
Description: Раздел 1. Современные направления исследований дизайна
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/299650
ISBN: 978-985-881-474-8
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Актуальные проблемы дизайна и дизайн-образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24-28.pdf213,05 kBAdobe PDFView/Open
342.pdf683,05 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.