Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/296090
Title: | Стратегии преодоления трудных жизненных ситуаций и уровень развития эмоционального интеллекта студентов разного профиля обучения |
Other Titles: | Strategies for overcoming difficult life situations and the level of development of emotional intelligence of students of different profiles of education |
Authors: | Макеева, Е.С. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психология |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Москва: ФБГЛУ |
Citation: | Макеева, Е.С. Стратегии преодоления трудных жизненных ситуаций и уровень развития эмоционального интеллекта студентов разного профиля обучения / Е.С. Макеева // Психология личностного и профессионального развития субъектов непрерывного образования: Материалы XIII Международной науч.-практич. конференции: - Москва: ФБГЛУ «Психологичекий интитут РАО, 2017. – С. 243-249. |
Abstract: | Исследование посвящено проблеме личностного развития будущих психологов и экономистов на этапе профессионального обучения. В частности, описан характер связи между степенью конструктивности стратегий преодоления трудных жизненных ситуаций и уровнем развития эмоционального интеллекта студентов, разного профиля обучения. |
Abstract (in another language): | The study is devoted to the problem of personal development of future psychologists and economists at the stage of professional training. In particular, the nature of the connection is described between the degree of constructiveness of strategies for overcoming difficult life situations and the level of development of emotional intelligence of students, different profiles of education. |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/296090 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | Статьи факультета философии и социальных наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Макеева, Е.С. Стратегии преодоления трудных жизненных ситуаций и уровень развития эмоционального интеллекта студентов разного профиля обучения.pdf | 227,72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.