Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/295654
Title: Tools and technologies for companies' promotion in social networks
Authors: Voyushina, E. A.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: 79-я научная конференция студентов и аспирантов Белорусского государственного университета : материалы конф., Минск, 10–21 мая 2022 г. В 3 ч. Ч. 3 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: В. Г. Сафонов (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 557-559.
Abstract: In modern world, digital marketing is vastly dominating traditional marketing due to the increasing amount of time spent on the phone by the average person. The success of business promotion largely depends on the use of electronic tools and technologies. Part of digital marketing is promotion in social networks. What tools help modern marketers get the most out of this approach? The answer on this question is described in this scientific work entitled «Tools and technologies for companies’ promotion in social networks»
Description: ГУО «Институт бизнеса Белорусского государственного университета»
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/295654
ISBN: 978-985-881-456-4 (ч. 3); 978-985-881-443-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. В трех частях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
557-559.pdf259,04 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.