Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/295147
Title: | Анализ рынка игровой индустрии и игр приключенческого жанра |
Other Titles: | Anasysis of the game industry and adventure games market / Y. A. Prykhach |
Authors: | Прихач, Я. А. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Цифровая трансформация – шаг в будущее : материалы III Междунар. науч.-практ. конф. молодых ученых, Минск, 27 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. А. Карачун (гл. ред.), Б. Н. Паньшин, А. А. Королёва. – Минск : БГУ, 2023. – С. 146-148. |
Abstract: | В данной работе был изучен мировой рынок игровой индустрии. Рассмотрены история появления игр в мире, структура игровой индустрии, а также её основные цели. Был проведен анализ рынка приключенческих игр, и названы наиболее популярные игры этого жанра. Был предложен один из наиболее оптимальных вариантов разработки игр на данный момент, включая подходящее программное обеспечение и игровую платформу |
Abstract (in another language): | This study analyzes the global market for the games industry. The history of games in the world, the structure of the game industry, and its main objectives were examined. It analyzes the adventure games market and named the most popular games of this genre. One of the most optimal options for game development at the moment is offered, including suitable software and game platform |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/295147 |
ISBN: | 978-985-881-457-1 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2022. Цифровая трансформация – шаг в будущее |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
146-148.pdf | 226,1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.