Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/295119
Title: Применение маркетинговых инструментов развлекательными центрами Республики Беларусь
Other Titles: Application of marketing tools by entertainment centers of the Republic of Belarus / V. V. Didenko
Authors: Диденко, В. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Цифровая трансформация – шаг в будущее : материалы III Междунар. науч.-практ. конф. молодых ученых, Минск, 27 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. А. Карачун (гл. ред.), Б. Н. Паньшин, А. А. Королёва. – Минск : БГУ, 2023. – С. 66-68.
Abstract: Рассмотрена структура, виды, основные цели и задачи маркетинговых инструментов. Проанализированы маркетинговые инструменты, используемые развлекательными центрами Республики Беларусь. Описаны возможные риски, связанные с отсутствием элементов продвижения в развлекательных центрах, и те инструменты, которые в недостаточной мере используются в настоящее время развлекательными площадками
Abstract (in another language): The structure, types, main goals and objectives of marketing tools are considered. The marketing tools used by entertainment centers of the Republic of Belarus are analyzed. The possible risks associated with the lack of promotion elements in entertainment centers and those tools that are currently underused by entertainment venues are described
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/295119
ISBN: 978-985-881-457-1
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Цифровая трансформация – шаг в будущее

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
66-68.pdf222,42 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.