Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/293987
Title: Social Media Marketing in 2022
Authors: Karapetyan, L.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес-пульс : Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 28 окт. 2022 г. : сб. материалов / редкол.: В. В. Манкевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2023. – С. 29-31.
Abstract: The main goal in this scientific work is to analyze the Social Media Marketing, its popular ways to promote, new updates, marketing strategies, marketing plans, platforms to promotion
Description: Секция 1. Теоретические и методические основы управления бизнес-процессами
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/293987
ISBN: 978-985-7214-67-9
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Бизнес-пульс

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29-31.pdf211,77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.