Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/292476
Title: | Перспективы использования электронных ресурсов Wordwall и Canva как средств оптимизации процесса формирования универсальных компетенций у студентов естественнонаучных специальностей |
Other Titles: | Prospects for electronic resources Wordwall and Canva usage as a means of optimizing the process of universal competences formation for the students of natural sciencies specialities / O.B. Kutselay |
Authors: | Куцелай, О. Б. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы IХ Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 27–28 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьева (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 435-439. |
Abstract: | Рассматриваются возможности использования электронных ресурсов на занятиях по иностранному языку. Показана перспектива использования электронных ресурсов Wordwall и Canva на занятиях со студентами естественнонаучных специальностей |
Abstract (in another language): | The possibilities of using electronic resources in foreign language classes are considered. The prospect of using electronic resources Wordwall and Canva in the classroom with students of natural sciences is shown |
Description: | Раздел 8. Высшая школа – перспективы применения информационных технологий в «новой реальности» = Section 8. Higher school – prospects for application of information technologies in the "new reality" |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/292476 |
ISBN: | 978-985-881-446-5 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2022. Актуальные проблемы гуманитарного образования |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
435-439.pdf | 443,71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.