Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/292398
Title: Особенности дистанционного обучения в вузах
Other Titles: Distance learning in higher education / D.A. Novikova, O.S. Hancharenka
Authors: Новикова, Д. А.
Гончаренко, О. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы IХ Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 27–28 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьева (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 108-111.
Abstract: В данной статье рассматривается специфика применения дистанционного обучения в период пандемии “COVID-19”. Анализируются преимущества применения дистанционных форм обучения на разных уровнях образования. Раскрываются пути и средства, способствующие преодолению негативных последствий дистанционной формы обучения и улучшающие процесс взаимодействия в паре студент-студент, студент-преподаватель
Abstract (in another language): This article examines key considerations of using distance learning during the COVID-19 pandemic. The article mentions the main advantages of using distance learning at different levels of education. The ways that contribute to overcome the negative consequences of distance learning and improve the process of communication in student-student, student-teacher interaction are revealed
Description: Раздел 2. Смешанные формы обучения в условиях цифровизации языкового образования = Section 2. Mixed forms of learning in the context of digitalization of language education
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/292398
ISBN: 978-985-881-446-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
108-111.pdf437,56 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.