Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/291803
Title: К разработке понятий "бренд библиотеки", "ценностное отношение к библиотеке как бренду"
Other Titles: To develop the concepts of "library brand", "value attitude to the library as a brand" / K. Вуstrova
Authors: Быстрова, Е. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : РИВШ
Citation: Исторические и психолого-педагогические науки : сб. науч. статей. – Минск : РИВШ, 2022. – С. 46-55. – (Научные труды Республиканского института высшей школы; Вып. 22, ч. 4 : Педагогические науки).
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/291803
ISSN: 2077-4885
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Выпуск 22. Часть 4 : Педагогические науки. – 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Быстрова_НТ-22_Пед_Ч. 4-046-055.pdf250,68 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.