Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/289170
Title: | Творчыя заданні па дысцыплінах «Псіхалогія крэатыўнага пісьма» і «Культура и литература России и Беларуси» |
Other Titles: | Creative tasks in the disciplines «Psychology of creative writing» and «Culture and literature of Russia and Belarus» / N. V. Kuzmich |
Authors: | Кузьміч, Н. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Литература. Литературоведение. Устное народное творчество |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Мінск : БДУ |
Citation: | Журналістыка – 2022: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 24-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 3 лістап. 2022 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: Л. Р. Хмель (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2022. – С. 542-544. |
Abstract: | У дадзеным матэрыяле прадстаўлены заданні, якія былі прапанаваны студэнтам у 2021–2022 навучальным годзе ў якасці выніковых па адпаведных тэмах дысцыплін «Культура и литература России и Беларуси» (замежнае аддзяленне, 2 курс, 4 семестр) і «Псіхалогія крэатыўнага пісьма» (3 курс, 5 семестр) Задачы, на выкананне якіх арыентаваўся выкладчык: развіццё нестандартнага мыслення, развіццё крытычнага мыслення |
Abstract (in another language): | This publication presents the tasks that were offered to students in the 2021–2022 academic year as final tasks on the relevant topics of the disciplines «Psychology of creative writing » and «Culture and Literature of Russia and Belarus» (foreign department). The tasks that the teacher focused on include: the development of non-standard thinking, the development of critical thinking |
Description: | Частка II. Навукова-метадычныя распрацоўкі выкладчыкаў |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/289170 |
ISBN: | 978-985-881-433-5 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2022. Журналістыка – 2022: стан, праблемы і перспектывы |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
542-544.pdf | 838,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.