Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/289158
Title: Значение медиакоммуникации для событийного маркетинга
Other Titles: The significance of media communication for event marketing / A. V. Kolik
Authors: Колик, А. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология
ЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИ::Внутренняя торговля. Туристско-экскурсионное обслуживание
Issue Date: 2022
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2022: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 24-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 3 лістап. 2022 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: Л. Р. Хмель (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2022. – С. 493-497.
Abstract: Исследовано значение медиакоммуникации для событийного маркетинга в Республике Беларусь. Выделена важная роль медиакоммуникации для продвижения территорий. Определены результаты проведения событий для территории. Приведены примеры участия медиа в информационных кампаниях событий. Актуальность данного исследования обусловлена необходимостью повышения эффективности проведения фестивалей и праздников в Беларуси. Вместе с тем в настоящее время в отечественной науке данной теме не уделено должного внимания. Практическая значимость работы состоит в применении результатов для планирования медиакоммуникации событий, которые проходят в белорусских городах
Abstract (in another language): The importance of media communication for event marketing in the Republic of Belarus has been studied. The important role of media communication for the promotion of territories is highlighted. The results of the events for the territory are determined. Examples of media participation in information campaigns of events are given. The relevance of this study is due to the need to improve the efficiency of holding festivals and holidays in Belarus. At the same time, at present, this topic has not been given due attention in domestic science. The practical significance of the work lies in the application of the results for planning media communication of events that take place in Belarusian cities
Description: Частка I. Журналістыка на сучасным этапе: гісторыя, тэорыя, практыка. Раздзел VII. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/289158
ISBN: 978-985-881-433-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Журналістыка – 2022: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
493-497.pdf836,95 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.