Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/289153
Title: Бренд региона в фокусе медиа: возможности продвижения территории
Other Titles: The brand of the region in the focus of the media: promotion of the national culture / A. N. Gorunovich, I. I. Leyman
Authors: Горунович, А. Н.
Лейман, И. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология
Issue Date: 2022
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2022: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 24-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 3 лістап. 2022 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: Л. Р. Хмель (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2022. – С. 477-480.
Abstract: В статье рассмотрены возможности медиа в процессе продвижения бренда, сформированного на базе особенностей национальной культуры. На примере Республики Коми проведен анализ степени представленности потенциальных брендов в региональном и федеральном медиаполе
Abstract (in another language): The article considers the possibilities of media in the process of promoting a brand formed on the basis of the cultural characteristics of the territory. On the example of the Komi Republic, the analysis of the degree of representation of potential brands in the regional and federal media field was carried out
Description: Частка I. Журналістыка на сучасным этапе: гісторыя, тэорыя, практыка. Раздзел VII. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/289153
ISBN: 978-985-881-433-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Журналістыка – 2022: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
477-480.pdf831,68 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.