Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/288709
Title: | Влияние непрерывности обучения старших дошкольников в летний период при гибридном формате обучения |
Other Titles: | The influence of continuity of education of older preschoolers in the summer with a hybrid learning format / А.А. Rusakov, S.V. Posedko |
Authors: | Русаков, А. А. Поседько, С. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Информационные системы и технологии = Information Systems and Technologies : материалы междунар. науч. конгресса по информатике. В 3 ч. Ч. 3, Респ. Беларусь, Минск, 27–28 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: С. В. Абламейко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 175-180. |
Abstract: | В данной статье рассматриваются две группы старших дошкольников, которые до и после летних каникул посещали образовательный кружок по математике в дошкольном учреждении в гибридном формате (очно + онлайн). При этом одна группа не продолжила заниматься летом, а вторая продолжила. На основе эмпирических данных (оценки педагога) происходит анализ влияния непрерывности обучения старших дошкольников в летний период |
Abstract (in another language): | This article examines two groups of senior preschoolers who attended an educational math circle in a preschool institution in a hybrid format (full-time + online) before and after the summer holidays. At the same time, one group did not continue to study in the summer, and the second continued. On the basis of empirical data (teacher’s assessment), the influence of the continuity of education of older preschoolers in the summer period is analyzed |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/288709 |
ISBN: | 978-985-881-426-7 (ч. 3); ISBN 978-985-881-427-4 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2022. Информационные системы и технологии |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
175-180.pdf | 202,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.