Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/288707
Title: Создание и использование интерактивных ЭСО как средство активизации познавательной деятельности учащихся на уроках информатики
Other Titles: The creation and use of interactive text-books as a means of activating the cognitive activity of students during the computer science lessons / S.G. Puzinouskaya
Authors: Пузиновская, С. Г.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Информационные системы и технологии = Information Systems and Technologies : материалы междунар. науч. конгресса по информатике. В 3 ч. Ч. 3, Респ. Беларусь, Минск, 27–28 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: С. В. Абламейко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 160-166.
Abstract: В статье представлен опыт педагогической деятельности по совершенствованию образовательного процесса посредством использования авторских электронных средств обучения. Выделены основные требования к современным электронным средствам обучения. Рассмотрена возможность привлечения учащихся к процессу создания интерактивных средств обучения
Abstract (in another language): The article presents the experience of pedagogical activities to improve the educational process through the use of copyright electronic teaching aids. The main requirements for modern electronic teaching aids are highlighted. The possibility of attracting students to the process of creating interactive teaching aids is considered
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/288707
ISBN: 978-985-881-426-7 (ч. 3); ISBN 978-985-881-427-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Информационные системы и технологии

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
160-166.pdf505,21 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.