Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/288706
Title: | Веб-ориентированные системы повышения квалификации учителей математики |
Other Titles: | Web-oriented systems for professional development of mathematics teachers / D. I. Prokhorov, N. V. Brovka |
Authors: | Прохоров, Д. И. Бровка, Н. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Информационные системы и технологии = Information Systems and Technologies : материалы междунар. науч. конгресса по информатике. В 3 ч. Ч. 3, Респ. Беларусь, Минск, 27–28 окт. 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: С. В. Абламейко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 153-159. |
Abstract: | Рассматриваются полипарадигмальный подход в образовании, а также дидактические принципы оптимальной информационной насыщенности содержания и партисипативности взаимодействия субъектов образовательного процесса как теоретико-методологические и регулятивные основания разработки дидактической системы повышения квалификации учителей математики с использованием веб-ориентированных систем обучения |
Abstract (in another language): | A polyparadigm approach in education is considered, as well as didactic principles of optimal information saturation of the content and participatory interaction of subjects of the educational process as theoretical, methodological and regulatory foundations for the development of a didactic system for advanced training of mathematics teachers using web-based learning systems |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/288706 |
ISBN: | 978-985-881-426-7 (ч. 3); ISBN 978-985-881-427-4 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2022. Информационные системы и технологии |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
153-159.pdf | 208,51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.