Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/286135
Title: Социальные медиа в формировании имиджа города (на примере крупных городов Китая): аннотация магистерской диссертации / Лун Ицзе ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Купчинова Т. В.
Other Titles: Social Media in Shaping the Image of the City (on the example of large cities in China) : abstract of master’s thesis / Long Yijie; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; scientific adviser: Tatiana V. Kupchinova
Authors: Лун, Ицзе
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 3-Sep-2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель магистерской диссертации – определить особенности использования социальных медиа в формировании имиджа города (на примере крупных городов Китая).
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/286135
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LONG YIJIE ffsn an ru.pdf273,07 kBAdobe PDFView/Open
LONG YIJIE ffsn an eng.pdf113,49 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.