Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/285099
Title: Формы репрезентации фотоконтента СМИ в Instagram
Other Titles: Forms of representation of media photo content on Instagram / Ye. A. Gurtovaya
Authors: Гуртовая, Е. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные медиа в процессе реализации государственной политики Республики Беларусь [Электронный ресурс] : материалы междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 июня 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. М. Самусевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 41-44.
Abstract: Цель исследования состоит в выявлении особенностей и потенциала различных форм репрезентации фотоконтента СМИ на платформе Instagram. Определены структурные элементы, новые приемы организации фотографий в рамках распространенных форматов публикаций Instagram. Исследование проведено на основе изучения публикаций ряда белорусских и зарубежных СМИ в Instagram. Хронологические рамки исследования: 2021–2022 гг.
Abstract (in another language): The purpose of the study is to identify the features and potential of various forms of media photo content representation on Instagram. Structural elements, new methods of organizing photos within the framework of common Instagram post formats are defined. The study was conducted on the basis of the publications of a number of Belarusian and foreign media on Instagram. Timeline of the study: 2021–2022
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/285099
ISBN: 978-985-881-277-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Корпоративные медиа в процессе реализации государственной политики Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41-44.pdf268,31 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.