Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/285089
Title: Китайская корпоративная пресса в эпоху медиаконвергенции
Other Titles: Chinese corporate press in the era of media convergence / Zhang Haiyan
Authors: Чжан Хайянь
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные медиа в процессе реализации государственной политики Республики Беларусь [Электронный ресурс] : материалы междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 июня 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. М. Самусевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 179-182.
Abstract: Анализируется процесс трансформации китайской корпоративной прессы, акцентируется внимание на различии в медиастратегиях традиционных корпоративных изданий и новых корпоративных медиа, раскрываются особенности процесса медиаконвергенции в Китае, обобщается опыт работы корпоративных СМИ ООО «Китайский научно-исследовательский институт угля» в создании бренда и повышении корпортативной культуры
Abstract (in another language): The process of transformation of the Chinese corporate press is analyzed, attention is focused on the difference in the media strategies of traditional corporate publications and new corporate media, the features of the process of media convergence in China are revealed, and the experience of the corporate media of China Coal Research Institute LLC in creating a brand and enhancing corporate culture is summarized
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/285089
ISBN: 978-985-881-277-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Корпоративные медиа в процессе реализации государственной политики Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
179-182.pdf267,63 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.