Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/285066
Title: Корпоративная культура как инструмент влияния в журналистике
Other Titles: Corporate culture as a tool of influence in journalism / E. I. Kononova
Authors: Кононова, Е. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные медиа в процессе реализации государственной политики Республики Беларусь [Электронный ресурс] : материалы междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 июня 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. М. Самусевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 89-92.
Abstract: В материале рассматривается явление корпоративной культуры, ее появление как предмета исследования в научной среде. Дано определение, показана организационная, производственная и творческая направленность, задачи корпоративной культуры, а также сферы приложения в деятельности медиапредприятий
Abstract (in another language): The article examines the phenomenon of corporate culture, its appearance as a subject of research in the scientific environment. The definition is given, the organizational, production and creative orientation, the tasks of corporate culture, as well as the areas of application in the activities of media enterprises are shown
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/285066
ISBN: 978-985-881-277-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Корпоративные медиа в процессе реализации государственной политики Республики Беларусь

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
89-92.pdf285,45 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.