Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284821
Title: Online teaching resources as the way to improve methodical and pedagogical competencies of English teachers
Other Titles: Учебные онлайн ресурсы как способ совершенствования методических и педагогических компетенций преподавателей английского языка / Т. И. Жегало
Authors: Zhegalo, T.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : ИВЦ Минфина
Citation: Сахаровские чтения 2021 года: экологические проблемы XXI века = Sakharov readings 2021 : environmental problems of the XXI century : материалы 21-й международной научной конференции, 20–21 мая 2021 г., г. Минск, Республика Беларусь : в 2 ч. / Междунар. гос. экол. ин-т им. А. Д. Сахарова Бел. гос. ун-та; редкол. : А. Н. Батян [и др.]; под ред. д-ра ф.-м. н., проф. С. А. Маскевича, к. т. н., доцента М. Г. Герменчук. – Минск : ИВЦ Минфина, 2021. – Ч. 1. – С. 199-202.
Abstract: The article covers the topic of teaching English at non-linguistic universities and deals with the overview on online resources for teaching English as a foreign language
Abstract (in another language): В статье рассматривается тема преподавания английского языка в неязыковых вузах и дается обзор онлайн-ресурсов для преподавания английского языка как иностранного
Description: Круглый стол «Актуальные вопросы подготовки специалистов экологического профиля к профессиональной и межкультурной коммуникации»
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284821
ISBN: 978-985-880-134-2 (ч. 1); 978-985-880-136-6 (общ.)
DOI: 10.46646/SAKH-2021-1-199-202
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Сахаровские чтения 2021 года: экологические проблемы XXI века

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
199-202.pdf843,33 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.