Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/284821
Title: | Online teaching resources as the way to improve methodical and pedagogical competencies of English teachers |
Other Titles: | Учебные онлайн ресурсы как способ совершенствования методических и педагогических компетенций преподавателей английского языка / Т. И. Жегало |
Authors: | Zhegalo, T. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Минск : ИВЦ Минфина |
Citation: | Сахаровские чтения 2021 года: экологические проблемы XXI века = Sakharov readings 2021 : environmental problems of the XXI century : материалы 21-й международной научной конференции, 20–21 мая 2021 г., г. Минск, Республика Беларусь : в 2 ч. / Междунар. гос. экол. ин-т им. А. Д. Сахарова Бел. гос. ун-та; редкол. : А. Н. Батян [и др.]; под ред. д-ра ф.-м. н., проф. С. А. Маскевича, к. т. н., доцента М. Г. Герменчук. – Минск : ИВЦ Минфина, 2021. – Ч. 1. – С. 199-202. |
Abstract: | The article covers the topic of teaching English at non-linguistic universities and deals with the overview on online resources for teaching English as a foreign language |
Abstract (in another language): | В статье рассматривается тема преподавания английского языка в неязыковых вузах и дается обзор онлайн-ресурсов для преподавания английского языка как иностранного |
Description: | Круглый стол «Актуальные вопросы подготовки специалистов экологического профиля к профессиональной и межкультурной коммуникации» |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/284821 |
ISBN: | 978-985-880-134-2 (ч. 1); 978-985-880-136-6 (общ.) |
DOI: | 10.46646/SAKH-2021-1-199-202 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2021. Сахаровские чтения 2021 года: экологические проблемы XXI века |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
199-202.pdf | 843,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.