Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284605
Title: Маркетинговые коммуникации в сфере спорта (на примере Национальной сборной РБ по футболу) : аннотация дипломной работы / Вадим Валерьевич Травкин; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Пинчук И.В.
Other Titles: Marketing Communications in Professional Sports (on the example of the National football team of the Republic of Belarus) : abstract of graduate thesis / Vadim V. Travkin; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser Igor V. Pinchuk
Authors: Травкин, Вадим Валерьевич
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель дипломной работы – определение специфики и возможностей маркетинговых коммуникаций в сфере спорта
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284605
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТРАВКИН ВВ ffsn an rus.pdf281,67 kBAdobe PDFView/Open
TRAVKIN VV ffsn an en.pdf88,41 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.