Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284528
Title: Трансформация рекламных образов в индустрии моды (на примере модного дома Prada) : аннотация дипломной работы / Мария Максимовна Морозова; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Купчинова Т.В.
Other Titles: Transformation of Advertising Images in the Fashion Industry (on the example of the Prada fashion house) : abstract of graduate thesis / Maria M. Morozova; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser Tatiana V. Kupchinova
Authors: Морозова, Мария Максимовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель дипломной работы – выявить тенденции трансформации рекламного образа в индустрии моды на примере модного дома Prada
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284528
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МОРОЗОВА ММ ffsn an rus.pdf344,64 kBAdobe PDFView/Open
MOROZOVA MM ffsn an en.pdf10,94 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.