Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284433
Title: Клиентоориентированность
Other Titles: Customer focus / M. Kanasevich
Authors: Канасевич, М. Е.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 7–8 апр. 2022 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2022. – С. 265-267.
Abstract: В статье рассмотрено понятие, роль и шаги разработки клиентоориентированности. Описаны принципы стратегии «Клиент на первом месте»
Abstract (in another language): The article considers the concept, role and steps in the development of customer focus. The principles of the «Customer First» strategy are described
Description: 3. Маркетинг – 2022. Системная трансформация и прогнозы
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284433
ISBN: 978-985-7214-58-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
265-267.pdf265,22 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.