Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284429
Title: Trends of context advertising in digital marketing
Other Titles: Тренды контекстной рекламы в цифровом маркетинге / А. А. Ващило, Д. А. Марушко
Authors: Vashchyla, H.
Marushka, D.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 7–8 апр. 2022 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2022. – С. 252-256.
Abstract: The article discusses the features of contextual advertising, presents its main varieties, identifies the key advantages of contextual advertising, analyzes the trends of modern online advertising, the main tools of contextual advertising in digital marketing have been researched
Abstract (in another language): В статье рассмотрены особенности контекстной рекламы, представлены основные ее разновидности, выявлены ключевые преимущества контекстной рекламы, проанализированы тренды современной интернет-рекламы, исследованы основные инструменты контекстной рекламы в цифровом маркетинге
Description: 3. Маркетинг – 2022. Системная трансформация и прогнозы
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284429
ISBN: 978-985-7214-58-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
252-256.pdf305,09 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.