Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/280620
Заглавие документа: Станаўленне пазашкольнай адукацыі на Беларусі
Другое заглавие: The formation of extracurricular education in Belarus / L. V. Korolkova
Авторы: Каралькова, Л. В.
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::История. Исторические науки
ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Гісторыя. Гістарычныя навукі
Дата публикации: 2022
Издатель: Минск : БГУ
Библиографическое описание источника: Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества : материалы междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 100-летию Белорус. гос. ун-та, Минск, 19 нояб. 2021 г. / Белорус. гос. ун-т, редкол.: Д. Г. Медведев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 33-40.
Аннотация: У артыкуле разглядаюцца прычыны ўзнікнення і станаўлення пазашкольнай адукацыі на Беларусі ў другой палове XIX – пачатку XX ст. Аналізуюцца напрамкі дзейнасці і тыпы устаноў і арганізацый, якія займаліся пазашкольный адукацыяй. Гісторыя станаўлення пазашкольнай адукацыі на Беларусі пакуль што не з’яўлялася прадметам ні гістарычнага, ні культурнага, ні педагагічнага даследавання, а таму не атрымала цэласнага і паслядоўнага вывучэння ў навуковай літаратуры. Даследаванне ўзнікнення і станаўлення пазашкольнай адукацыі дасць магчымасць прасачыць пераемнасць і паслядоўнасць у станаўленні і развіцці формаў і мадэляў арганізацыі і дзейнасці у сферы пазашкольнай адукацыі, што прадстаўляе значны гісторыка-тэарэтычны і педагагічны інтарэс
Аннотация (на другом языке): The article discusses the causes of the emergence and formation of extracurricular education in Belarus in the second half of the XIX - early XX centuries. The directions of activity and types of institutions and organizations engaged in extracurricular education are analyzed. The history of the formation of extracurricular education in Belarus has not yet been the subject of either historical, cultural, or pedagogical research, and therefore has not received a holistic and consistent study, analysis of the experience of activity and coverage in the scientific literature. The study of the emergence and formation of extracurricular education will allow us to trace the continuity and consistency in the formation and development of forms and models of organization and activity in the field of extracurricular education, which is of significant historical, theoretical and pedagogical interest
Доп. сведения: 1. Историко-сравнительный анализ отечественного и зарубежного опыта совершенствования педагогического образования
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/280620
ISBN: 978-985-881-273-7
Лицензия: info:eu-repo/semantics/openAccess
Располагается в коллекциях:2021. Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
33-40.pdf370,73 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.