Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/280395
Title: Formation of a mechanism for managing omni-channel communication campaigns
Other Titles: Формирование механизма управления омниканальными коммуникационными кампаниями / Сун Чжэни
Authors: Song Zhengyi
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1 марта 2022 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 440-442.
Abstract: Nowadays it is a trend for firms to carry out omni-channel communication campaigns. With the help of the network, firms can easily carry out communication campaigns in all channels to improve the shopping experience of consumers. The communication campaigns of the omni-channel try to achieve the same shopping experience through different combinations, and maximize their own profits
Abstract (in another language): В настоящее время для фирм стало тенденцией проводить омниканальные коммуникационные кампании. С помощью Интернет сети фирмы могут легко проводить коммуникационные кампании по всем каналам для улучшения покупательского опыта потребителей. При помощи омниканальных коммуникационных кампаний менеджеры пытаются добиться одинакового покупательского опыта с помощью различных коммуникационных комбинаций, чтобы максимизировать прибыль
Description: Секция 4. Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/280395
ISBN: 978-985-881-271-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
440-442.pdf236,36 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.