Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/280125
Title: Пути повышения эффективности позиционирования китайских производителей на рынке чая : аннотация к магистерской диссертации / Ли Цзыянь; БГУ, Экономический факультет, Кафедра инноватики и предпринимательской деятельности; науч. рук. Карпенко В. М.
Authors: Ли Цзыянь
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2022
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/280125
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ли Цзыянь_ЭФ_аннотация.pdf124,97 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.