Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/278850
Title: Современные визуальные коммуникации как инструмент PR-продвижения цифровой кофейни
Other Titles: Modern Visual Communications as a PR-promotion Tool for a Digital Coffee Shop
Authors: Волосуха, Ульяна Юрьевна
Ежова, Елена Николаевна
Volosukha, Uliana
Yezhova, Elena
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 28-Apr-2022
Publisher: Челябинск : Изд-во Челяб. гос. ун-та
Citation: Визуальные медиакоммуникации и реклама: новые технологии и методология исследований : материалы II Междунар. науч.-практ. конф. (Челябинск, 28–29 апреля 2022 г.) / под ред. К. В. Киуру. – Челябинск : Изд-во Челяб. гос. ун-та, 2022. – С. 93-99.
Abstract: Работа посвящена изучению визуальных коммуникаций как основы PR-продвижения цифровых кофеен в новой технологической среде. Рассматриваются особенности визуального контента. На основе проведенного социологического исследования подтверждается тот факт, что визуальные коммуникации являются эффективным инструментом PR-продвижения современных цифровых кофеен. Практическая значимость заключается в возможности использования статьи начинающими маркетологами в практической деятельности (в т. ч. и в сфере общепита), студентами направления «Маркетинг и PR» в учебной сфере.
Abstract (in another language): The work is devoted to the study of visual communications as the basis for the PR promotion of digital coffee shops in a new technological environment. The features of visual content are considered. Based on the conducted sociological research, it is confirmed that visual communications are an effective tool for PR promotion of modern digital coffee shops. The practical significance lies in the possibility of using the article by novice marketers in practical activities (including in the field of catering), students of the direction “Marketing and PR” in the educational field.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/278850
ISBN: 978-5-7271-1818-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Кафедра периодической печати и веб-журналистики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volosukha_Yezhova_Digital_Coffee_Shop.pdf254,15 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.