Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/276736
Title: Использование кинообразов как средство повышения эффективности рекламных креолизованных текстов
Other Titles: The usage of cinematic images as a method of efficiency enhancement of advertising creolized texts / D. M. Yakubovich, A. I. Solovyov
Authors: Якубович, Д. М.
Соловьев, А. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2022
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Стылістыка: мова, маўленне і тэкст [Электронны рэсурс] : матэрыялы V Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 100-годдзю заслуж. работніка адукацыі Рэсп. Беларусь, д-ра філал. навук, праф. М. Я. Цікоцкага, Мінск, 23–24 лют. 2022 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2022. – С. 323-331.
Abstract: Авторами исследуется значение применения кинообразов как средства повышения эффективности рекламного креолизованного текста. В работе рассматривается корреляция вербальных и визуальных элементов рекламы, а также основные приемы и способы внедрения известных образов из кинематографа в рекламную коммуникацию белорусских и зарубежных брендов
Abstract (in another language): The authors investigate the significance of the usage of cinematic images as a method of inhancing the effectiveness of the advertising creolized texts. The article considers the correlation of verbal and visual advertising elements, as well as the main techniques and ways of introducing well-known images from the cinema in the advertising communication of Belarusian and foreign brands
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/276736
ISBN: 978-985-881-263-8
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022. Стылістыка: мова, маўленне і тэкст

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
323-331.pdf383,63 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.