Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/275267
Title: Организация непрерыв­ной методической подготовки учителя химии к работе в условиях информатизации образования: от теории к практике
Other Titles: Continuous metho­ dological provision of chemistry teacher training to work under conditions of information technology penetration in education: from theory to practice / A. A. Belokhvostov, E. Ya. Arshanskiy
Authors: Белохвостов, А. А.
Аршанский, Е. Я.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Химия
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Университетский педагогический журнал = University pedagogical journal. – 2021. – № 2. – С. 24-29
Abstract: Рассматриваются теоретические аспекты организации непрерывной методической подготовки учителя химии в свете ведущих идей непрерывного образования. Обосновываются пути ее практической реализации с позиций компетентностного подхода. Особое внимание уделяется применению информационно­коммуникационных техно­логий, выступающих целью и средством такой подготовки.
Abstract (in another language): The article looks at the theoretical aspects of continuous methodological provision of chemistry teacher training in the framework of the leading concepts of further education. In addition, the main ways of its practical implementation are sub­ stantiated from the perspective of a competence approach. A special attention is drawn to the use of the information and communication technologies which serve as the objective and the means of such training.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/275267
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021, №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24-29.pdf331,61 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.