Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273433
Title: Гибридность как жанровая характеристика современной рекламной коммуникации
Other Titles: Hybridity as a genre characteristic of modern advertising communication / T. V. Saladounikava
Authors: Солодовникова, Т. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2021
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2021 : стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 23-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 100-годдзю Берарус. дзярж. ун-та, Мінск, 11 лістап. 2021 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2021. – С. 370-373.
Abstract: С учетом культурно­-исторического и общественно-­экономического онтогенеза рекламной коммуникации анализируется проблема жанровой типологии. Реконфигурация дискурсивного регистра рекламы, вызванная как медиатрансформацией общества, так и кризисом традиционных рекламных механизмов, привела к дискурсивной гетерогенности и, как следствие, к гибридизации рекламных жанров
Abstract (in another language): The problem of genre typology is being analyzed. Taking into account the cultural-historical and socio­economic ontogenesis of advertising communication. The reconfiguration of the discursive register of advertising, caused both by the media transformation of society and the crisis of traditional advertising mechanisms, has led to discursive heterogeneity and, as a result, to the hybridization of advertising genres
Description: Частка І. Раздзел IV. Медыялінгвістыка і рэдагаванне
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273433
ISBN: 978-985-881-229-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Журналістыка – 2021: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
370-373.pdf429,45 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.