Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273407
Title: Вовлеченность аудитории как основная метрика работы журналистов в цифровой среде
Other Titles: Audience engagement as a basic metric of the work of journalists in the digital environment / A. A. Hradziushka
Authors: Градюшко, А. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2021
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2021 : стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 23-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 100-годдзю Берарус. дзярж. ун-та, Мінск, 11 лістап. 2021 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2021. – С. 26-29.
Abstract: Представлены некоторые результаты исследования степени вовлеченности аудитории аккаунтов белорусских медиа в социальных сетях. Оценивается активность пользователей на страницах этих медиа в Instagram и Telegram. Показывается важность создания атмосферы неофициального общения, ведения сообществ в неформальном стиле
Abstract (in another language): Some results of the study of the degree of audience involvement of Belarusian media accounts in social networks are presented. The activity of users on the pages of these media in Instagram and Telegram is assessed. The importance of creating an atmosphere of informal communication, conducting communities in an informal style is shown
Description: Частка І. Раздзел І. Журналістыка ва ўмовах лічбавізацыі медыяпрасторы
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273407
ISBN: 978-985-881-229-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Журналістыка – 2021: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26-29.pdf314,41 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.