Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/273349
Title: | Специфика игровых методик в журналах для детей и подростков («Волшебный», «Школа модниц», «Стрекоза») |
Other Titles: | The specifics of game methods of magazines for children and adolescents («Magic», «Volshebnyi Shkola Modnits», «Strekoza») / K. V. Kulikova |
Authors: | Куликова, К. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Мінск : БДУ |
Citation: | Журналістыка – 2021 : стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 23-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 100-годдзю Берарус. дзярж. ун-та, Мінск, 11 лістап. 2021 г. / Беларус. дзярж. унт ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2021. – С. 64-69. |
Abstract: | Автор статьи ориентировался на осмысление своеобразия игровых методик, выявленных в детских белорусских журналах для детей и подростков. Результаты исследования позволят в дальнейшем уточнить основные методические принципы анализа изданий такого вида, а также обозначить их типологические сходства и определить перспективы исследования выбранного автором научного направления |
Abstract (in another language): | The author of the article focused on understanding the uniqueness of game techniques in Belarusian children’s magazines for children and adolescents. The results of the study will further clarify the main methodological principles of the analysis of publications of this type, as well as identify their typological similarities and determine the prospects for the research done by the author |
Description: | Частка І. Раздзел І. Журналістыка ва ўмовах лічбавізацыі медыяпрасторы |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/273349 |
ISBN: | 978-985-881-229-4 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2021. Журналістыка – 2021: стан, праблемы і перспектывы |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.