Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273336
Title: Время TikTok в бизнес­коммуникациях: как тиктакают часы популярной социальной сети
Other Titles: TikTok’s time in business communications: how the clock of the popular social network ticks / A. I. Solovyov
Authors: Соловьев, А. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2021 : стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 23-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 100-годдзю Берарус. дзярж. ун-та, Мінск, 11 лістап. 2021 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2021. – С. 557-562.
Abstract: TikTok – относительно новая (5 лет) и быстро набравшая у пользователей популярность социальная сеть, которая в последнее время получила доверие маркетологов. В статье анализируется феномен успеха применения медийного ресурса в бизнес-коммуникациях
Abstract (in another language): TikTok is a relatively new (5 years old) and rapidly gaining popularity among users social network that has recently received trust from marketers. The article analyzes the phenomenon of the success of the use of the media resource in business communications
Description: Частка І. Раздзел VII. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273336
ISBN: 978-985-881-229-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Журналістыка – 2021: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
557-562.pdf411,37 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.