Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273322
Title: Медиарилейшнз: смена парадигмы
Other Titles: Media relations: change of paradigm / A. E. Bogoyavlensky
Authors: Богоявленский, А. Е.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2021
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2021 : стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 23-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 100-годдзю Берарус. дзярж. ун-та, Мінск, 11 лістап. 2021 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2021. – С. 510-513.
Abstract: Автор считает, что в цифровой среде происходит достаточно быстрое замещение медиарилейшнз неким форматом, который весьма условно можно обозначить как просьюмер рилейшнз, что, в свою очередь, дает основания для построения более общей схемы PR­-коммуникаций в контексте постнеклассической парадигмы развития теоретического знания о системе медиа в целом
Abstract (in another language): The author believes that in the digital environment there is a fairly rapid replacement of media relations with a certain format. It can be very conditionally designated as prosumer relations, which, in turn, gives grounds for building a more general scheme of PR communications in the context of the post­nonclassical paradigm of the development of theoretical knowledge about the media system as a whole
Description: Частка І. Раздзел VII. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/273322
ISBN: 978-985-881-229-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Журналістыка – 2021: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
510-513.pdf408,93 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.